::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Wednesday, April 27, 2011

~Si Comel yang nakal~


Assalamualaikum suma..
Hari ni aku nak cite sal Si Comel..miow2..hee
Setiap hari boleh dikatakan jeritan aku berkumandang di rumah..mana taknya sejak ada 'si 
comel' kat rumah ni asek berlari dan melompat je kejenyaa,
almaklumlah aku ni plak seorang yang takot kat kucing..
hee,,

bukan takot geli kot~waweeee~
asal 'comel' lari je..aku jerit,,asal dia mlompat je aku mnjerit..

lame2 ley sakit jantong aku dibuatnyaaa..orang ckap kucing ni manjaa..
mungkin kot..

sebelum ni ne ada aku takot bangat sama itu kucing,,
tapi sejak kena "cakaq" aku da mula fobia..hahaha..

tapi dalam ketakutan aku ni..suka jgk aku kadang2 kat 'comel' ni..
bijak pun bijak..
tapi satu je aku x wapa nak suka..
bau tahikk 'comel' ni...
fuhhhh~ menusuk kalbu..hehe..

by the way..dalam nakal2 'si comel' ni dia ni menjadi penghibur kami sekeluarga..
setiap gelagat 'comel' pasti akan mencuit hati kami sekeluarga..
~waweeee~

 last but not least,,sesape yang pelihara kucing dekat rumah tuu..
~sayangilah kucing anda dan jagelah iye baek2 yep..

kerana iye merupakan sunnah nabi taw..hee~tatatititutu=)) 
Wassalam..



::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad