::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Sunday, May 8, 2011

~Hari Anugerah Cemerlang~




~ Assalamualaikum~

Hari ni aku nak kongsi cite ngan kwan2 sume sal tmpat
aku nga praktikum ni,, iaitu..
Sek. Men. Keb. Sultanah Asma.

Dah hampir seminggu aku berpraktikum disini..
mula2 lapor diri tu brdebar gak ar..
1st time kot..
xp lama kelamaan brdebar aku 2 da brkurang..
dengan cikgu2 yg bgus dan tak sombong..
mmg bagus la cikgu2 skola ni..
hee..

tapi rini ak nak cita sal "Hari Anugerah Cemerlang SMKSA"
yang akan berlangsung pada esok hari..
iaitu hari isnin 9 MEI 2011..

Hari Anugerah ini juga turut dihadiri oleh Sultan Kedah..
emm,,slaloo dlu2 msa kat skola MMAS,,sultan dtg time 2 aku still student lg..
xp skunk da laen..

Skunk..ak da berada d barisan guru2..
even hanya sbg guru pelatih..
saat2 cmni la aku xkan lupakan..
huhuhu..

pelajar2 kt skola 2 power2 gk la..
result depa mmg "gempak" ar..
even aku hanya guru pelatih kat skola 2..
aku turut berbangga dgn depa suma ni..
waweeeeee..

ok lah kwn2..smpai cni je la cte aku sal
hari anugerah 2..
xsabo rasenye nk nengok persembahan depa sokkk..
huhu..

~tatatititutu~
<< Wassalam  >>




::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad