::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Monday, August 29, 2011

Jangan Tinggalkan Aku!!

Assalamualaikum to all my dearie frenZz..
cik N.O.R.E.Y.B.U.M a.k.a Cik Intan Payung
dalam kesejukan malam ni..
Bermula dari awal Ramadhan ritu
cuaca asek panas je..
Alhamdulillah..
sekarang da nak dekat seminggu hujan..
hujan rahmat..

"BUMI IS CRYING coz of RAMADHAN WILL LEAVING US"
sedey kah MANUSIA di muka Bumi ini seperti bumi menangisi pemergian Ramadhan kali ni..
jawapannya..
ada pada kita suma..

Setiap individu mempunyai pendapat masing2..
ada yang berpendapat 

Si Pulan A
alah penat2 aku tahan sbulan xmkn xminum..
xsesabar la nak smbot raya..
xpoyah la susa2 aku nk than lg..
xsanggop den..

Si Pulan B
Alhamdulillah..setelah sebulan berpuasa..
Hari Raya  sebagai kemenangan bagi Orang Islam..
tapi yang pastinya aku akan sentiasa merinduimu..
Ramadhan..aku doakan aku akan bertemu kau lagi pada tahun hadapan..
dan aku berharap agar ini bukan RAMADHAN TERAKHIRKU..
InshaAllah..

Masing2 mempunyai pendapat masing2..
tepuk dada tanya iman..
Di Kesempatan ini aku menyusun 10 jari memohon kemaafan
andai kata2 dan apa2 saja yang aku kluarkan menyakiti mana2 pihak..

SALAM LEBARAN..
Minal Aidil Wal Faizin..(^_*)v

WASSALAM..     



::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

4 comments:

nadia fatihah said...

selamat hari raya jugak :)

Jasman said...

Tak sabarnya nak raya...tp sedih juga bila ramadan berlalu pergi...

noreybum said...

Slamat hari raya tuk korang berdua:D

Sephyraz said...

selamat hari raya... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad