::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Wednesday, October 19, 2011

spontaneous #Wednesday#

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..
Cik Intan Payung yang menghilang sudah kembali..
akibat kesibukan yang melanda sejak beberapa bulan ini..
Cik Intan Payung xdapat nak "berbelog"  sgt la dgn anda2 semuaa..
tapi hari ni curik2 masa sket..(bajet bz cam Pm je aku ni)..wink(*_^)v

5 Hari lepas aku ngan kengkawan mahallah (kolej) aku g Pahang..
Fraser's Hill aku bertapak..
walawehhh..jalan pusing2 cam snake gituh..
sampai2 sume org da jadik pusing..

emm..program Mc Lead yg sgt beshhh..
byk benda yg dapat..
byk kawan n berbagai ragam manusia ku temu..
huhu..

"Sweet Memories at Fraser's Hill"..
I loiikeee even kapla da jadik pusing satu macam..
but nice weekend wif a great holiday..
haha..cm g holiday plak..padahai g tadah tlinga dgq talk..
nice activities there..
n makanan2 kat situ  aku kasi A+ + +
hee..

by the end aku nak balik..
aku telah berjaya membuang segala isi perutku di dalam bas
bersama kawan2ku..ahakss
maw taknye..
jalan dya wat i fening2 tahap cipan..
haha..

emm...begitulah citenye..
xmende pon nak cite..
just nak hapdate blog aku yang dah lama x dsentuh..kui3..
c u next entry keh..taraaaa..

Wassalam..





::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad