::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Friday, June 10, 2011

~Proses Penghitaman Bermula..yeah!!~

Assalamualaikum suma..
Selamat Malam aku ucapkan..
acecey..sopan lak aku malam ni..hee..

emm..malam ni malam last aku kat umah..
sok da mau pulang ke UIA terchentaa..
malas pun ada..
proses penghitaman muka da nak bermula..ayoyo~

huu..kalo xkerana aku ada latihan kawad senin ni..aku kat umah je..
relax je dowh..
xp apa ley wat..pentauliahan nye pasai..
I sanggop lahh berkorban..hee..

huu..sebot sal pentauliahan ni..da "3 tahun " kot..
3 tahun dowh aku bertahan bg muka aku kat cahaya matahari..
ni la saat2 yg aku nanti..huu..

Even polis bukan pilihan aku sbgai career aku..
tapi at least aku ada byk pengalaman msa time 2..
mana dengan===>>
**kawadnyee
**masuk hutan lagi
**dapat pegang n nembak guna M16 n revolver..

fuhhh..
mmg kenangan tu aku xkan lupa la spanjang hidup aku..
akan ku simpat ketat2 dalam box fikiran aku smpai bla2..

hee..
sok da nak balik..so i mau kemas2 barang dulu..
sampai disini je lorr ehh..
jmpa lagi sokk..

**JGN LUPA FOLLOW MY BLOG TAWW**

(^^,) Salam sayang..
Wassalam..




::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

3 comments:

Amirul Faiz said...

salam syg gk....hehehe...

Sharifah Aniza Ali said...

slamat mengitamkn diri...hehe

noreybum said...

huhu..nga menghitamkan diri r ni..2 yg da lama x on blog..huhu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad