::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Monday, June 6, 2011

~Report oh report~


Assalamualaikum semua..morning..
da mandi lom..huhu..
kalau suda angkat tangan macam saya..

adoyai lg beberapa hari jep aku dok kt umah ni..
jap2 nak kira..emm..xsmpai pon sminggu lagik..
tapi..keja aku dop siap2 lagik..
report den yg nak kena submit bertimbun2 lg nihhh..


waduh2..gawat..

norey2..apa yang malas sangat nihh...
menaip di blog ni rajin plakkkksss..hihihi..
haaa..xpa2..mulai hari ni aku isytiharkan "perang" akan bermulaaaa...yeahh!!!

acecey...semangat nampakkk..
jangan jadik ::cakap xsupa bikin udah la yep::huhu~

o'Ooo..hari udah makin gelap..
tapi padahai baru kol 8 pagi..hee
nak hujan la nii..

ok la kwn2..
aku ada keje maw diselesaikan..
my mom da panggey wat keja..hek3..
t kita berceloteh lagi yep..dadaaaa..

wassalam>(^_*)<



::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad