::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Monday, July 11, 2011

~Alhamdulillah..selesai suda..(^_^)v...


Assalamualaikum semua..
suda lama kita x bersua..
alhamdulillah selesai suda semua tugas aku,
semuanya berjalan lancar..hee

Apa yang paling penting sekali..
aku selamat sampai ke UIA sekarang..
N tomorrow maw balik kampong...yeayy!! \o/

aku harap sok aku selamat sampai di rumah
dengan jayanya..hee
emm..da nk dkat sebulan aku x balik setelah sekian lama
hidupku bz kalah VVVVIP..haha
by da way..semuanya berakhir dengan senyuman kegembiraan..

selama sebulan ni..bermacam2 org yang aku jmpa..
bermacam2 ragam yang aku xterkata..
huhu..suma kenangan ni akan ku simpan ketat2
dalam memory aku nih..

sebenanya banyak aku nak kongsi cite ngan korang..
nant aku cite bila aku da smpai kat "hometown" aku eh..
doakan aku selamat sampai yep..

akhir kalam..salam sayang 2k suma bloggers..
c~ yaa..::Wassalam::



::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad