::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Sunday, July 17, 2011

~Pelangi Hidupku~


Assalamualailum suma..
hurrmmmm..suda agak lama aku x menghapdate
aku nye belog ni kan..hee
al maklumla..i'm soOo busy dat time..

hurmm..udah lama x update da xtawu nak tulis hape..ayoyo~
so 4 today i will write anything yg ada lam "kotak pikiran aku"

korang semua tahu x pelangi 2 ape??(soalan dak tadika)hehe..
ada org cakap..pelangi 2 dya datang pas hujan..
aku tingin sesangat nak tengok pelangi tuh..
4 me..org2 yg bertuah je yg boleh tengok pelangi 2..

Dalam hidup aku ni,,kalo boley aku nak sangat tengok pelangi hari2..
nak tahu nape..cetengok pelangi kat bawah ni..



haaa..da tgok lum..(tengok la cepat bg sesape yg xpnh tgok pelangi)
hee..wink2..V(^_*)V

kalo bole aku nak hidup aku cam pelangi tadi tu laa
pelangi tu kte ley tengok pas hujan je..not anytime..
so,,kalo  nak hidup kita cam pelangi..kita kena la banyak berusaha..
sebab x semua org dapat tengok pelangi..

hurmm..bagi sesape yg masih trgaru-garu lagik kotak mindanya..
di minta berhenti sekarang yep..
apa yang aku nak beritahu kt korang sume IALAH..
xsume benda lam hidup kita akan berakhir dengan sesuatu yang indah..
so,,kalo kte nak gapai sesuatu yang indah dan cantik tuh..
kita kena la bebanyakkan USAHA..
bukan saje USAHA yep..
setiap USAHA tu mestila diselangi dengan DOA..
dan akhir sekali TAWAKKAL kepada yang Esa..

haa..bila da sume 2 kita da wat..
baru la hari2 kita bole tgok pelangi..
suke3...lalala..

hurrmmm..ok la kawan2..
sampai sini jela coretan aku kali ni..
sehingga bertemu lagi yaa..tata..
~Wassalam~




::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad