::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Tuesday, July 19, 2011

::Buai Laju-laju::


Assalamualaikum suma..
waa..gawat..malam ni mata aku xbisa pejam..
ADAKAH..aku terlebih tido di siang hari..
owh..tidak..itu bukan jawapan yang dicari..huu2

Camne ek nak kasik aku tido..
Kan besh kalo ada org tolong buaikan cam "kecik2" dulu..
huu..nyenyak toi tido time 2..huu..
Skunk da tak boley tido dalam buaian cam dulu..
kunk runtuh buaian tuhh,,aku jugak yg dapat sakit..haha..

hurmm..org suma da tido,,aku pon maw tido..
kan Allah jadikan malam tuk tido..
hee..tetibe mata da jadik kuyu..jom2
"SELAMAT MALAM"..semoga hari esok masih ada untukku..

~Wassalam~



::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

2 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

baca buku biasa blh tido...huhu

noreybum said...

haha..betoi3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad