::Memembe Belog Yang Besh::

Tinggalkan jejak anda disni yep..nanti noreybum datang jenguk:)

Tuesday, August 16, 2011

Tahukah ANDA???

Tahukah Anda dapat mengetahui seseorang berbohong atau tidak dengan melihat matanya??

Orang berbohong atau jujur bisa dilihat dari cara pandang dan mata orang tersebut serta sikap tubuhnya.
haa..jom baca di SINI

Tahukah Anda bahawa Minum air ais setelah makan membuatkan kita buncit??

Banyak orang memiliki kebiasaan minum air ais atau minuman dingin lainnya setelah makan. Memang rasanya nikmat dan menyegarkan. Namun, kebiasaan ini jika sering dilakukan akan menyebabkan bentuk tubuh Anda berubah. Perut Anda akan semakin buncit..
nak tahu lebih lanjut baca SINI ok..

Berapa kali mata anda berkedip dalam sehari???

Mata berkedip dalam sehari sebanyak 15000 kali. Tujuannya untuk melindungi mata. Selain itu, kedip mata menunjukkan emosi dan kerja otak. Iye..saya tak tipu..ce tengok kat SINI PULAK

haaa..kan aku da cakap aku tak tipu..hee..(^_*)v
sapa mata dia yang tak kedip2 tu aku tak tau laa..
ada something wrong la tuhh..hee

Mengapa minum susu membantu cepat tidur?

Jika Anda minum segelas susu pada malam hari, akan membantu tubuh lebih santai dan tidur Anda semakin nyenyak. Susu banyak mengandung hormon tryptophan yang dapat menimbulkan rasa kantuk dan membantu tidur lebih nyenyak. READ MORE..

Asal-usul istilah air mata buaya

Pernahkah Anda mendengar bahwa seseorang dikatakan meneteskan "air mata buaya"? Artinya air mata buaya adalah air mata dan kesedihannya tidak tulus tetapi hanya pura-pura atau penyesalan yang palsu.

buaya ka orang yang pandai nanges ni siap ada air mata lagi..
haha..aku pn nak taw gak..JOM BACA LAGI

lalala..ok la kengkawan..
setakat ni je info yang aku nak kongsi ngan korang..
selalu la singgah ke teratak aku ni sokmo eh..:))
jumpa lagi..

WASSALAM..





::Thanks for ur reading:: ~ce komen kat bawah neh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright control 2011-2012 by Ct Norihan Saad